Jak mohu podat krajské hygienické stanici podnět ohledně kvality pitné vody?

● Podnět lze podat , e-mailem na adresu elektronicka.podatelna@khspce.cz, písemně, telefonicky, osobně nebo prostřednictvím informačního systému datových schránek (23wai86). Podnět je možné podat i anonymně.

● Pro účinné vyřešení podnětu je třeba uvést:

– v jakém konkrétním parametru je jakost vody snížena (vzhled, pach, chuť) a/nebo jestli měl někdo z domácnosti či domu zdravotní potíže (a jaké),

– kterých se domnívá, že souvisí s pitnou vodou

-adresu, kde se závada nachází

– odkdy a jak dlouho je problém evidován

– zda byl v poslední době proveden stavební zásah do rozvodu pitné vody

(rekonstrukce přípojky či oprava vnitřních rozvodů vody v domě)

– zda se v předmětné lokalitě provádí stavební činnost a v jakém rozsahu

– zda jste kontaktoval/a provozovatele vodovodu a pokud ano, zda a jak Vám

provozovatel odpověděl

– kontaktní údaje podatele podnětu – telefon, e-mail, adresa bydliště

kohoutková voda