Jak mohu podat krajské hygienické stanici podnět ohledně kvality pitné vody?
● Podnět lze podat , e-mailem na adresu elektronicka.podatelna@khspce.cz, písemně, telefonicky, osobně nebo prostřednictvím informačního systému datových schránek (23wai86). Podnět je možné podat i anonymně.
● Pro účinné vyřešení podnětu je třeba uvést:
– v jakém konkrétním parametru je jakost vody snížena (vzhled, pach, chuť) a/nebo jestli měl někdo z domácnosti či domu zdravotní potíže (a jaké),
– kterých se domnívá, že souvisí s pitnou vodou
-adresu, kde se závada nachází
– odkdy a jak dlouho je problém evidován
– zda byl v poslední době proveden stavební zásah do rozvodu pitné vody
(rekonstrukce přípojky či oprava vnitřních rozvodů vody v domě)
– zda se v předmětné lokalitě provádí stavební činnost a v jakém rozsahu
– zda jste kontaktoval/a provozovatele vodovodu a pokud ano, zda a jak Vám
provozovatel odpověděl
– kontaktní údaje podatele podnětu – telefon, e-mail, adresa bydliště
